Бренд DS Automobiles отримав нагороду за найкращу автомобільну рекламну кампанію на премії Effie Awards Ukraine

Информация размещена на правах рекламы:

15 грудня у Києві відбулася 16-та церемонія нагородження премії з ефективності у сфері маркетингових комунікацій – Effie Awards Ukraine. За результатами премії, рекламна кампанія Бренду DS Automobiles під назвою «Президентський тест-драйв» отримала знакове срібло в номінації «Транспортні засоби – автомобільна техніка».

Бренд DS Automobiles вкотре доводить, що найкраща реклама автомобіля – це тест-драйв, який повністю розкриває всі його переваги. Але преміальний кросовер заслуговує на особливе ставлення. Так, 16 травня у Києві було помічено «президентський» кортеж на чолі з кросовером DS 7 Crossback. Замість того, щоб рекламувати преміальний кросовер традиційними методами, команда DS Automobiles запитала: «Якщо президенти обирають DS 7 Crossback, чому б нашим Клієнтам не відчути себе «президентами»? Тому вирішила подарувати їм унікальний досвід тест-драйву.

Клієнт приходив в автосалон і виїжджав на маршрут, здавалося б, звичайного тест-драйву. Раптом, DS 7 Crossback оточував кортеж з автомобілів охорони, спеціальних автомобілів, які виглядають як справжні портульні авто, а також відео-операторів. При цьому рух на дорозі не перекривався, що робило кортеж дійсно європейським. Так DS Automobiles показують, що власникам DS 7 Crossback варто звикати до уваги за кермом преміального кросовера. Все це дає водієві можливість відчути себе не просто важливою персоною, а навіть президентом за кермом DS 7 Crossback. Цей проект був реалізований спільними зусиллями відділу комунікацій і діджиталу та його керівника Аліни Коси разом із рекламним агентством Mingineer і завдяки злагодженій роботі вдалося досягти вершини та потрапити до ТОП Effie Awards Ukraine.

Пропонуємо і вам подивитися мікро-фільм, як проходив «Президентський тест-драйв» офіційному каналі DS Automobiles.

Головною метою даної кампанії був унікальний досвід для клієнтів преміального Бренду DS Automobiles, їх емоції та відчуття під час тест-драйву. Саме це дало можливість потрапити до шорт-листу Effie Awards Ukraine 2021, а відтак і отримати заслужене Срібло у номінації «Транспортні засоби – автомобільна техніка». Effie Awards – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення у сфері – ефективність. Премія заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році і вже понад 50 років для рекламодавців та агенцій перемога на конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії. Для України це вже 16-та щорічна премія, Effie Awards Ukraine збирає у себе найкращі рекламні кампанії, які змагаються за право називатися найкращою маркетинговою комунікацією року.

Андрій Чабанов, маркетинговий директор представництва Бренду DS Automobiles в Україні:

«Чи вміють спецпроекти продавати? Цим питанням задається майже кожен маркетолог. Багато хто знає, що без прямої знижки або комунікації про найнижчу в сегменті ціну, автомобіль продати важко. Але чи можна зробити щось особливе, що не передбачає дисконтування ціни товару та підкреслить його унікальність?

Читайте также:  Mazda - это про спорт! Компания готовит новый спорткар

Команда DS Automobiles знайшла рішення для цього завдання і реалізувала по-справжньому непростий проект на консервативному ринку з продажу нових автомобілів. Цим проектом маркетологи Бренду підкреслили той факт, що тест-драйв є обов’язковим кроком у клієнтському шляху, а у преміального Бренду він має проходити виключно на найвищому рівні. В результаті команді вдалося досягти не тільки піар-показників, а й сконвертувати потенційних клієнтів у реальні контракти. Саме за це ця рекламна кампанія і була відзначена премією за ефективність Effie Awards»

Не дивно, що рекламна кампанія отримала назву «Президентський тест-драйв», адже Бренд DS Automobiles вже давно вибирають впливові особи. Так, DS 5 був офіційним автомобілем попереднього президента Франції Франсуа Олланда, а перший автомобіль Citroen DS 19 (на прізвисько «Богиня» від співзвучного фр. Deesee) обрав своїм і Шарль де Голль. Але й зараз президентська історія Бренду продовжується. DS 7 Crossback є автомобілем нинішнього президента Франції. На ньому Еммануель Маркон пересувався під час своєї інавгурації. І ось недавно, найвибагливіший замовник в історії Бренду обновив свій автопарк, обравши ексклюзивну модель DS 7 CROSSBACK ELYSEE. Даний автомобіль побудований на основі гібриду DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 та додатково отримав ряд важливих відмінностей: вбудовану броню, подовжений кузов, спеціальне оснащення.

Перебуваючи за кермом автомобілів Бренду DS Automobiles, ви завжди будете почуватися по-президентськи і незмінно привертатиме увагу оточуючих. Приходьте на тест-драйв до найближчого дилера і переконайтесь у цьому особисто. Бренд DS Automobiles з моменту заснування ставив перед собою завдання не просто випускати та продавати автомобілі, а й приносити новий досвід та нові враження від занурення у вишуканий автомобільний світ. Сьогодні Бренд DS Automobiles має ряд пропозицій та програм, які покликані зробити життя клієнта максимально комфортним починаючи зі знайомства з Брендом та автомобілем, та продовжуючи протягом усієї експлуатації. Так, був запущений DS Store в Україні – новий сервіс, де потенційний покупець може побачити весь склад автомобілів DS, доступних в Україні, та одразу оформити замовлення на бажаний автомобіль.

Обираючи автомобілі Бренду DS Automobiles – ви обираєте президентську розкіш і французький шик, а це саме те, що ви заслуговуєте.

Источник

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *